Aktuális

Közlemény az önkormányzati hivatali ügyintézés aktuális rendjéről

2020. november 11.

A Toronyi Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel, viszont a felsőcsatári önkormányzati hivatali helyiségben csütörtökönként továbbra is van lehetőség személyes ügyintézésre – tartalmazza a többi között az érintett polgármesterek és a jegyző által együttesen szignált közlemény.

Íme:

KÖZLEMÉNY

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a Kormány a 478/2020. (XI.3.) Korm. rendelettel, 2020. november 4. éjféltől veszélyhelyzetet hirdetett ki, ami miatt Torony Község Önkormányzata, Dozmat Község Önkormányzata és a Toronyi Közös Önkormányzati Hivatal személyes ügyfélfogadást határozatlan ideig nem tart.

Ez alól kivétel jelentenek a lent felsorolt ügyek, amelyekre kizárólag telefonon, előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

Felsőcsatár Község Önkormányzat hivatali helyiségében (9794 Felsőcsatár, Petőfi Sándor u. 74.) továbbra is van lehetőség személyes ügyfélfogadásra (csütörtökönként 8.00-12.00 között), természetesen a higiéniai előírások szigorú betartásával.

Az egyes konkrét ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárásrendet határozzuk meg:

a.) Hagyatéki ügyintézés: kizárólag előre, telefonon történt időpont-egyeztetést követően (telefonszám: 94/540-521), a Toronyi Közös Önkormányzati Hivatalban történhet az ügyfelek személyes fogadása. Ezen ügytípusban a nyilatkozatok a Hivatalba történő eljuttatására postai úton, ügyfélkapun keresztül, e-mailben /onkormanyzat@torony.hu/ vagy a Közös Hivatal bejáratánál rendszeresített postaládán keresztül van lehetőség.

b.) Anyakönyvi ügyintézés: amennyiben az ügy intézése nem tűr halasztást, ügyintézésre kizárólag előzetes, telefonon történt időpontfoglalás alapján van lehetőség. (telefonszám: 94/540-521, +3630/218-2421) A kérelmeket postai úton, ügyfélkapun keresztül, e-mailben /onkormanyzat@torony.hu/ vagy a Közös Hivatal bejáratánál rendszeresített postaládán keresztül lehet benyújtani.

c.) Földhaszonbérleti és adásvételi szerződések kifüggesztése: Ezen ügytípusban a kérelem benyújtására, a Toronyi Közös Önkormányzati Hivatalba történő eljuttatására postai úton vagy a Közös Hivatal bejáratánál rendszeresített postaládán keresztül van lehetőség. Az ügyfelek tájékoztatása telefonon (az 94/540-21-ös telefonszámon) vagy e-mailen /onkormanyzat@torony.hu/ történik.

d.) Szociális ügyek: az ügyfélfogadás kizárólag telefonon (az 94/540-21-ös telefonszámon) előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Minden egyéb esetben az ügyintézés kizárólag e-mailben, ügyfélkapun keresztül vagy telefonon lehetséges!

Elérhetőségek:

Toronyi Közös Önkormányzati Hivatal: 06-94/540-521

Dr. Scheid Eszter jegyző: +36-30/218-3691

Igazgatási ügyekben: 06-94/540-521

Szociális ügyekben: 06-94/540-521

Anyakönyvi ügyekben: +36-30/218-2421

Adóügyekben: +36-30/218-2421

 

Kovács György, Torony Község polgármestere: +36-20/288-6120

Konczér Katalin, Felsőcsatár Község polgármestere: +36-30/256-5924

Gombor György, Dozmat Község polgármestere: +36-30/946-6116

E-mail:

Dr. Scheid Eszter jegyző: jegyzo@torony.hu

Igazgatási ügyek: onkormanyzat@torony.hu

Szociális ügyek: igazgatas@torony.hu

Adóügyek: adougy@torony.hu

Pénzügy: penzugy@torony.hu

penztar@torony.hu

 

Megértésüket köszönjük!

Torony, 2020. november 11.

Kovács György s.k.

Torony Község Polgármestere

Konczér Katalin s.k.

Felsőcsatár Község Polgármestere

Gombor György s.k.

Dozmat Község Polgármestere

Dr. Scheid Eszter s.k.

jegyző

Hozzászólások

Jelentkezz be, hogy hozzászólhass!